Уучлаарай
Техникийн саатал гарсан тул та бүхнээсээ хүлцэл өчье! Шууд ярилцлага түр хугацаагаар хойшлогдсон болно.
Нийт саналын тоо
14008
Мобайл хувилбарууд

БЗДүүргийн 15 дугаар хорооноос холбогдож байна. Цахилгааны, орон сууцныхаа төлбөрийг төлчихөөд байхад гэрэл тасалсан юм болоод байх юм. Кодыг нь сайн мэдэхгүй байна. Сая Эрчим хүчнээс асуухад "22-нд төлсөн байна, тооцоогүй байна" гэсэн. Би гол нь хөдөө явж байгаа ба манай жирэмсэн эхнэр, 4 настай хүүхэд 2 гэрт байгаа юм. Аль эртний хуучирсан аргаасаа салах болоогүй юу? Би яаж залгуулах вэ? 7004-7004-рүү холбогдоход "Манайх мэдэхгүй, ОСК-тойгоо ярь" гэх юм. ОСК нь хаана, ямар утсаар холбогддог, ямар байгууллага байдаг вэ?

“11 11 ТӨВ” 2017-07-17 13:18 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар -руу хуваарилав.

ECM API 2017-07-17 14:25 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар-н Дүнжингарав салбарын үйлчилгээний ажилтан Уянга: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-07-17 14:59 [ Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар ]-н Өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлт хариуцсан ажилтан - 2 Сарантуяа: [] “Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ” -д Өргөдөл, гомдлыг шилжүүллээ. Шалгаж, шийдвэрлээд иргэнд хариу өгнө үү.

ECM API 2017-07-24 18:16 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дарга Батсайхан: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-07-27 12:07 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Ахлах мэргэжилтэн Айболат: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-07-28 13:52 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дотоод асуудал хариуцсан мэргэжилтэн Туяа: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-07-28 15:45 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дотоод асуудал хариуцсан мэргэжилтэн Туяа: Өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэлээ. : Манай байгууллага цахилгаан таслалт хийгээгүй болно. Ахлах инженер Г.Сүхжаргал

ECM API 2017-07-28 15:45 Саналыг хаав.