Уучлаарай
Техникийн саатал гарсан тул та бүхнээсээ хүлцэл өчье! Шууд ярилцлага түр хугацаагаар хойшлогдсон болно.
Нийт саналын тоо
121854
Мобайл хувилбарууд

Хүүхэд өвдөөд халуураад СБД-ийн хүүхдийн түргэн дуудаад ирэхгүй байна, 103 дуудаад бас ирэхгүй хүнд суртал гаргаад байх юм. Үүнийг холбогдох газарт нь дамжуулж хэлж өгнө үү.

“11 11 ТӨВ” 2017-08-11 14:25 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар -руу хуваарилав.

ECM API 2017-08-11 15:30 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар-н Мишээл салбарын лавлагаа мэдээлэл, угтах үйлчилгээний ажилтан Нандин-Эрдэнэ: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-08-11 16:54 [ Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар ]-н Өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлт хариуцсан ажилтан - 1 Энхмаа: [] “Нийслэлийн Эрүүл мэндийн газар” -д Өргөдөл, гомдлыг шилжүүллээ. Шалгаж, шийдвэрлээд иргэнд хариу өгнө үү.

ECM API 2017-08-14 11:31 [ Нийслэлийн Эрүүл мэндийн газар ]-н Удирдлага, төлөвлөлтийн албаны Хүний нөөцийн хөгжил, эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүй хариуцсан мэргэжилтэн Одгэрэл: [] “Түргэн тусламжийн төв” -д Өргөдөл, гомдлыг шилжүүллээ. Судалж, иргэнд хариу өгнө үү.

ECM API 2017-08-14 17:08 [ Түргэн тусламжийн төв ]-н Захирал Пүрэвдаш: [Чанарын албаны дарга] “Б.Оюунханд” -д Өргөдөл, гомдлыг шилжүүллээ. Шалгаад танилцуулж иргэнд хуулийн хугацаанд хариуг өгөх.

ECM API 2017-08-16 10:24 Түргэн тусламжийн төв-н Чанарын албаны дарга Оюунханд: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-08-23 10:22 Түргэн тусламжийн төв-н Чанарын албаны дарга Оюунханд: Өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэлээ. : Нийслэлийн түргэн тусламжийн төвийн салбар хүүхдийн дуудлагын үйлчилгээг өдрийн болон ажлын цагуудаар НЭМГ-ын даргын 2012 оны А/217 тоот тушаалын дагуу харьяа өрхийн эмчид хандахыг зөвлөж үйлчилсэн байна.

ECM API 2017-08-23 10:22 Саналыг хаав.