Уучлаарай
Техникийн саатал гарсан тул та бүхнээсээ хүлцэл өчье! Шууд ярилцлага түр хугацаагаар хойшлогдсон болно.
Нийт саналын тоо
124698
Мобайл хувилбарууд

Би БЗДүүргийн 8 дугаар хорооны 81 дүгээр байрнаас ярьж байна. 09 сарын 15-наас хойш манайд халаалт байдаггүй. ХҮТ халаалт өгөөгүй, халуун ус байхгүй байхад халалтын мөнгө авч байна, халуун усны мөнгө авч байна. Би үүний талаархи албан бичгийг нь зурагжуулаад ХҮТ-д өгсөн юм. Эднийх юу ч хийхгүй иргэдийг хохироогоод байна. Оршин суугчид хохирч байна.

“11 11 ТӨВ” 2017-10-13 16:22 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар -руу хуваарилав.

ECM API 2017-10-13 16:29 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар-н Оргил салбарын үйлчилгээний ажилтан Байгальмаа: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-10-13 16:54 [ Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар ]-н Шийдвэрлэлтийн хяналт хариуцсан ажилтан Энхмаа: [] “Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ” -д Өргөдөл, гомдлыг шилжүүллээ. Шалгаж, шийдвэрлээд иргэнд хариу өгнө үү.

ECM API 2017-10-16 15:11 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дарга Батсайхан: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-10-16 16:25 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Ахлах мэргэжилтэн Хатанбаатар: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-10-17 09:09 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дотоод асуудал хариуцсан мэргэжилтэн Сарантуяа: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-10-18 14:43 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дотоод асуудал хариуцсан мэргэжилтэн Сарантуяа: Өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэлээ. : 81 дүгээр байрны халаалтыг шалгуулахад хэвийн халаалт хэвийн халж байв. Халуун усан дээр уг байрыг барьж ашиглалтанд оруулсан иргэн Одончимэг насос авч өгч суурилуулан асуудлыг шийдвэрлэв.

ECM API 2017-10-18 14:43 Саналыг хаав.