Уучлаарай
Техникийн саатал гарсан тул та бүхнээсээ хүлцэл өчье! Шууд ярилцлага түр хугацаагаар хойшлогдсон болно.
Нийт саналын тоо
139367
Мобайл хувилбарууд

СХДүүргийн 18-р хорооны 67А байрны оршин суугч. Орон сууцны конторын ажилчид хүнд суртал гаргаж, иргэний асуудлыг шийдэж өгөхгүй байна. Шалгаж арга хэмжээ авч өгнө үү.

“11 11 ТӨВ” 2018-06-13 16:29 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар -руу хуваарилав.

ECM API 2018-06-14 08:38 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар-н Оргил салбарын үйлчилгээний ажилтан Байгальмаа: 998365052 гэсэн дугаар байхгүй тул утасны дугаараа зөв илгээнэ үү.

ECM API 2018-06-14 08:38 Саналыг хаав.

“11 11 ТӨВ” 2018-06-14 17:00 Саналыг дахин нээв.

ECM API 2018-06-15 08:58 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар-н Оргил салбарын үйлчилгээний ажилтан Байгальмаа: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2018-06-15 09:41 [ Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар ]-н Шийдвэрлэлтийн хяналт, дотоод ажил хариуцсан ахлах мэргэжилтэн Энхмаа: [] “Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ” -д Өргөдөл, гомдлыг шилжүүллээ. Судалж, шийдвэрлэнэ үү.

ECM API 2018-06-15 16:50 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дарга Батсайхан: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2018-06-15 16:53 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Ахлах мэргэжилтэн Уранбаяр: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2018-06-15 16:57 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дотоод асуудал хариуцсан мэргэжилтэн Жүгдэрнамжил: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2018-06-15 17:06 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дотоод асуудал хариуцсан мэргэжилтэн Жүгдэрнамжил: Өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэлээ. : Уг суугчын хүсэлтийн дагуу усны тоолуурын тулгалтыг хийсэн ба ус хэрэглэсэн учраас тоолуурын заалт гүйсэнг тайлбарлан хэлж өгсөн. Хэрэглэсэн усны хэмжээг мөрдөгддөг тарифын дагуу бодож гаргасан.

ECM API 2018-06-15 17:06 Саналыг хаав.